Prodej nemovitosti

Jaké priority má prodávající? Je to cena, rychlost prodeje, jistota transakce, kvalita servisu, úspora času….?

Pokud znám požadavky klienta, mohu tak nastavit co nejefektivnější servis.

Vzájemnou spolupráci nastavuji takto:

  • Představím jednotlivé kroky prodeje nemovitosti, včetně potřebných dokumentů a úkonů. Vysvětlím své postupy a činnosti, které v rámci prodeje nemovitosti budu zajišťovat, včetně stanovení odměny v případě zdárného uskutečnění.
  • Důležitým faktorem je stanovení takové kupní ceny, která bude splňovat představy klienta, ale také reálné možnosti v daném čase a lokalitě. K tomu využívám nástroj srovnávací tržní analýzy (STA) a s klientem si odsouhlasím finální nabídkovou cenu.
  • Specializuji se na odpovídající úpravu nabízené nemovitosti tak, aby byla kvalitně prezentována.

Kvalitní fotografie a pořízení efektivní video-prezentace je samozřejmostí.

    • Aktivně pracuji s poptávkami zájemců, kterým své novinky přednostně nabídnu.
    • Vaši nemovitost dostanu na první místa nejsledovanějších realitních serverů a sociálních sítí.
    • Možnost i sponzorovaných bannerových kampaní.Nabídku tak uvidí uživatelé internetu v námi zadané oblasti.
    • Video prezentaci nasazuji na nejsledovanější video portál Youtube.

  • Pravidelně své klienty informuji o aktuálním stavu prodeje a reakcích potenciálních zájemců.
  • Zajišťuji komunikaci s advokátní kanceláří, vzájemnou komunikaci mezi prodávajícím a kupujícím, následné předání nemovitosti, přepis energií, pro kupující vyhotovím přiznání k dani z nabytí nemovitých věcí a celou řadu dalších služeb, které jsou nezbytné ke zdárnému dokončení celého obchodního případu.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart